Este ziua mamei mele!

Cu cât înaintăm în viața apreciem mai mult lucrurile pe care ni le-a dat Dumnezeu, apreciem mai mult familia, prietenii, lucrurile cu adevărat valoroase.

Poate nu intereseaza pe nimeni, dar astăzi e o zi de sărbătoare pentru mine, e ziua mamei mele, ființa care mi-a dat viața și m-a susținut în toate. 

Fiecare mamă este specială pentru copilul ei. În întreaga călătorie a vieții mele mi s-au dat nenumărate motive să mă conving că mama este singura persoană care-mi vrea binele cu adevărat si care se bucură cu adevărat pentru mine.

La mulți ani scumpa mea mămică îți doresc să fii mereu sănătoasă și vreau să știi cât de mult însemni pentru mine. Vreau să-ţi mulţumesc pentru tot ceea ce am învăţat de la tine: cum să dăruiesc necondiţionat, cum să am încrede în mine. Tu ai fost cea care m-a iubit fără a cere nimic în schimb, tu eşti cea care mi-a oferit sprijin şi încurajări când aveam nevoie.

 LA MULȚI ANI SCUMPĂ MĂMICĂ!

De ziua mamei - Viorel Cozma

Astăzi este ziua ta,
Mamă scumpă, mama mea,
Ziua ta e luminoasă,
Ca o zână de frumoasă.

Mulți ani, mulți în fericire,
Sănătate și iubire!
De la tine-am învățat
Drumul meu adevărat.

Să trăiești, măicuță bună,
Să ne fii mereu cunună,
Și la anul, ca-n povești,
Să fii tot așa cum ești!





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Descopera Moldova - Combinatul de vinuri Cricova

La multi ani, scumpă nănășică

6 Luni de Fericire