6 Luni de Fericire

Am trecut sase luni decand avem soarele nostru in casa, care fie cat de urat timpul afara el ne lumineaza ziua inca de dimineata. De sase luni incerc sa-mi exprim sentimentele ce le am pentru El prin cuvinte si tot inca nu le-am gasit pe cele care ar exprima perfect ceia ce simt eu pentru Buburuza mea. Ridica manutele lui micute si ma mangaie prin somn, dimineata ma trezesc cu degetele lui micute in ochii, gura, nas si cand deschid ochii vad zambetul lui, și inteleg ca acesta este Raiul pe pamant, si nu-mi doresc mai mult de atat. La sase luni El este deja un omulet cu caracter si cu ochii curiosi care iubeste sa se joace cu telefonul mamei, cu tastatura si mouse-ul de la calculator, ce va fi oare la un an, doi? Deja a reusit sa trag si luminitele de pe brad :) Sa rupa hartoagele mamei, Sa linga telecomanda pana a incetat sa functioneze :)
Scriu aceste randuri si nu imi vine sa cred ca in urma cu sase luni ne imaginam oare cum o sa fie, oare cui o sa-i semene (e copia tatei) si acum el e alaturi iar noi nu mai reusim sa ne saturam de el. 
Toti parintii spun ca e greu sa cresti un copil, nustiu eu inca nu am simti acest lucru (doar putin lipsa somnului) eu nu ma mai satur sa-l privesc cum in fiecare zi descopera ceva nou, face vreo sotie noua, spune vreun gangurit nou. Si abia asteptam seara sa vina Tati sa-i povestim ce nazdravanii a mai facut Bogdanel. Sunt si momente cand il intreb pe Dumnezeu ce fapta buna am facut noi ca sa meritam asa minune, si-i multumim din maduva sufletului de acest cadou si de aceasta minune.
Eu sper din toata inima ca El va creste un om bun care  va fi respectuos, tolerant si marinimos. Sper sa ii semene nu numai la chip lui Tati ci si la suflet (cei care il stiu pe Tati vor intelege ce am vrut sa spun).
De sase luni Tu aduci soarele in casa noastra, noi suntem cei mai fericiti si-ti multumim scumpul nostru. 
Mami si Tati te iubesc! 









Comentarii

  1. Felicitari, mami si tati pentru ingerasul vostru "bolfos" :)) si taaare frumusel. Si nanii tare te iubesc! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Flicitari! Sunteti bravo! Multe luni si ani sanatosi inainte!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Descopera Moldova - Combinatul de vinuri Cricova

La multi ani, scumpă nănășică