Opt luni de fericire

Cea mai mare fericire pentru o mama este probabil atunci cand cineva te striga MAMA, si cu toate ca la noi asta a fost prima data cand a cazut jos de pe pat si printre lacrimi a zis MA-MA, oricum a fost cel mai frumos cuvant dintre toate care mi-au fost date sa le aud. In acele momente uiti de tot si de toate, traiesti clipa si vrei sa atingi acel cuvant si sa-l pastrezi in inima pentru totdeauna. Stiu ca inainte ne asteapta clipe si cuvinte  care vor fi pentru prima data si in viata lui si in a noastra si abia astept sa le traim impreuna, insa toate la timpul lor.
Daca inainte de a deveni mama ma indoiam de faptul ca voi fi o mama buna, acum nu incape indoiala ca voi face tot ce imi sta in puteri sa fiu o mama buna pentru copilul meu, cea mai buna persoana din viata lui pentru a-l invata si pe el sa fie o persoana buna care sa stie sa faca diferenta intre rau si bine, sa fie altruist si curajos.
Azi sarbatorim opt luni decand Dumnezeu ne-a arata ce inseamna sa ai o familie fericita si implinita. Cu opt luni in urma m-am indragostit la prima vedere a doua oara in viata mea si am devenit cea mai fericita femeie de pe acest pamant. Nu cred ca dragostea care o simti pentru copilul tau se poate exprima in cuvinte, nu sunt suficiente cuvintele e nevoie de mult mai mult.
Scumpul nostru mami si tati te iubesc mai mult ca orice si iti vor fi mereu alaturi.





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Descopera Moldova - Combinatul de vinuri Cricova

La multi ani, scumpă nănășică

6 Luni de Fericire