Finally

In sfarsit o noutate buna si pentru ilegalii din USA, am fost si eu in situatia lor vre-o patru ani si jumate si am asteptat de la primul mandat pe care la avut Obama aceasta reforma, pe care el o promite de prin 2008 nemaivorbind si de G. Bush care tot a promis ca va face ceva in legatura cu emigrantii. Si finally se intampla asta si ma bucur nespus de mult pentru toti moldoveni si nu numai, care traiesc acolo de atata vreme si care nu au avut pana acum posibilitate sa sa legalizeze. Ma intristez putin pentru mine ca nu am avut rabdarea sa astept aceasta reforma si m-am grabit sa ma intorc acasa :), dar cum se spune tot ce se face se face spre bine. Sa de-a Domnul ca legea sa treaca de Congres, sa fie aprobata si va doresc tuturor care sunteti in State sa primiti cat mai curand legalizarea si sa va puteti intoarce acasa macar in vizita. Succes prietenilor nostri ramasi acolo. God bless you.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Descopera Moldova - Combinatul de vinuri Cricova

La multi ani, scumpă nănășică

6 Luni de Fericire