Just close your eyes...

Imi place la nebunie acest soundtrack la filmul Hunger Games, cred ca este unul din putinele cantece ale lui Taylor Swift care nu e de dragoste. Apropo cartile din trilogia Hunger Games sunt pe lista mea de carti preferate, pe care le-am citi pe nerasuflate de vreo doua ori si pe care le-as reciti cu drag. As vrea sa va spun ca am inceput s-o citesc din intamplare, se facea asa o publicitate la filmul inspirat din aceasta carte, si din curiozitate mi-am cumparat prima carte pe care am citit-o intr-o zi, dupa care am mers sa o cumpar pe a doua si a treia si vreau sa va spun ca nu erau de gasit in magazine, am fost nevoita sa astept vreo saptamana pana au aparut iarasi.          So enjoy the video...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Descopera Moldova - Combinatul de vinuri Cricova

La multi ani, scumpă nănășică

6 Luni de Fericire