Ideii nocturne

          Si ce poate fi mai minunat decat un rasarit de soare admirat de pe malul oceanului, chiar daca am fost nevoita sa ma scol la ora 5 dimineata. 
E cam tarziu acum dar mi-a venit mie asa o dorinta de a scrie, de a spune ce am pe suflet si cat ma doare  ca la noi in tara lumea nu stie sa traiasca, sa viseze frumos, sa spere ca intr-o zi va fi mai bine. Unii nici nu indraznesc sa viseze la ceva frumos, la ceva ce nu li sa mai intamplat. Toata lumea merge incruntata de parca ar fi ultima zi pe pamant. Azi a fost o zi atat de frumoasa cu soare care ne-a incalzit inimioarele dupa iarna asta geroasa, haideti sa ne bucuram mai mult de ziua ce ne este data si sa nu mai gandim negativ. Eu m-am bucurat de razele de soare si mi-am umplut bateriile. Stiu ca se vobeste prea mult ca in strainatate lumea e mai relaxata si zambareata tot timpul, credeti-ma ei tot au credite la banca, datorii, facturi de achitat, contracte si multe alte probleme, ei insa stiu sa se bucure de moment, sa traiasca clipa ca numai unul Dumnezeu stii cat ne-a mai ramas si o sa plecam de aici goi asa cum am venit pe lumea aceasta, o sa fim goi la trup dar haideti sa nu fim goi si pe dinauntru. Eu nu vreau sa accept  problemele cotidiene ca o calauza in viata mea, eu vreau sa zambesc si sa ma bucur de viata alaturi de oamenii dragi mii si va indemn si pe voi sa procedati la fel.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Descopera Moldova - Combinatul de vinuri Cricova

La multi ani, scumpă nănășică

6 Luni de Fericire