LOVE

Astazi am primit pozele de la nunta noastra, pe care am sarbatorit-o in noiembrie. Sincera sa fiu nu prea le-am asteptat, mai mult le-a asteptat familia mea care ma tot intrebau cand o sa fie pozele. Dar azi cand am fost sa le iau am avut asa niste emotii cand le-am vazut prima oara si mi-am amintit cat de frumoasa si minunata a fost pentru noi aceea zi. Noi de fapt ne cunoastem de ceva timp si nunta nu a fost ceva asteptat, mai degraba a fost ceva de "hai s-o facem si pe asta" si dorinta parintilor de "a ne vedea la casa noastra". Cu toate pregatirile am uitat sa ne bucuram de moment, insa cand am ajuns in ziua cand am imbracat rochia de mireasa si toata lumea a inceput sa ma numeasca "cucoana mireasa" sa trezit in mine niste emotii care zaceau acolo undeva in adancul sufletului si am trait cele mai frumoase momente alaturi de cea mai scumpa persoana din viata mea, sotul meu drag si iubit pe care nu-l schimb pe nimic pe lumea asta.
 Acum urmeaza sa facem copii la CD-uri pentru toti si sa-i bucuram in sfarsit cu poze si video. Cel mai interesant e ca putin sunt cei care se uita la mireasa sau mire, toti se cauta pe ei prin poze si video :).
So enjoy...





Cu mamica mea cea scumpa


Cu taticul



Eu am rupt bucata mai  mare, asa ca se intelege...:)

Primul dans


Obositi, dar cu multe cadouri






Cu toti nepoteii








Un coltusor al nostru




Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Descopera Moldova - Combinatul de vinuri Cricova

La multi ani, scumpă nănășică

6 Luni de Fericire