Chec cu mere și persici

 
Vara e sezonul când ne bucurăm din plin de fructele proaspete. Având niște mere și piersici am hotărât să prepar un chec care se prepară foarte repede și e foarte yummy. Apropo rețeta am găsito pe gustos.ro însă nu m-am condus întocmai după ea, am mai inventat și eu. Deci rețeta:

  •  4 ouă
  • 14 lg de zahăr
  • 12 lg de ulei
  • 18 lg de făină
  • un pliculeț praf de copt
  • un pliculeț zahăr vanilat
  • 2 mere
  • esență de lămâie sau rom.


Ouăle se bat până se topește zahărul 


 Se adaugă făina
 Și apoi mărul
 Amestecăm până se obține o masă omogenă
 Se pregătește tava

 Eu am pus deasupra și piersici
Iată ce a ieșit din rolă în final

Poftă bună!!!!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Descopera Moldova - Combinatul de vinuri Cricova

La multi ani, scumpă nănășică

6 Luni de Fericire