Bostaniada

Am tot auzit de Bostaniada încă de anul trecut, cum nu am putut să participăm că eram pe alte meleaguri am hotărât că anul acesta mergem numaidecât. După câte am auzit anul acesta a fost organizat mult mai bine decât anul trecut și mâncare mai multă și lume mai multă. Aglomerație nebună, alai de mașini încă de când ieșeai de pe șoseaua Leușeni, dar până la Lozova mai erau vreo 8 km, locuri de parcare sigur că nu erau îndeajuns, așa că toți sau parcat pe sub gardurile oamenilor, care însă au fost înțelegători. Chiar când ne-am coborât din mașină ne-a întâmpinat prietenos un pui de câine foarte drăguț și roșcat. Am aflat că ne aflăm pe strada Ion Creangă, la care copii ne-au întrebat dacă aici a trăit scriitorul, desigur că am râs cu poftă. 
Așezarea satului este una dumnezeiască, în inima codrilor. Lozovenii au case frumoase și garduri foarte înalte, porțile la fel, însă majoritatea au plantate flori la gard. 
Trafic era și la căruciorele cu copii nu numai la mașini. Am avut impresia că toți părinții și-au scos copii la acest frumos festival al dovleacului, unii să profite de vremea frumoasă și să respire aer curat de codrii, alții să-i mai "scoată în lume". De la intrare te întâmpina miros de frigărui și friptură cu mămăligă. Însă mi-a creat impresia ca toată lumea a mers să mănânce acolo, deoarece cele mai mari cozi erau la mâncare.
În fine a fost o sărbătoare a dovleacului pe cinste, noi am petrecut o zi de duminică frumoasă cu familia și prietenii.








 Am participat la un spectacol gastronomic
 Am fost martori și la filmări

 Am gustat și must alb, care era deja acrișor
 Chipsurile din banană erau delicioase


























 Am făcut și un picnic cu plăcinte cu bostan, pe care le-am așteptat vreo oră să se coacă și să fie aduse


 Am și dansat
 Copii sau bucurat nespus de picturile pe față
Noi am respectat dress codul

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Descopera Moldova - Combinatul de vinuri Cricova

La multi ani, scumpă nănășică

6 Luni de Fericire