Duluth 8 octombrie 2011

 Cu 2 ani în urmă în această zi vizitam orașul american Duluth, sau mai bine zis câteva parcuri de pe lângă oraș, Gooseberry Falls Stata Park și Split Rock Light Station. Ambele situate pe malul Lacului Superior, o frumusețe de nedescris în special toamna. Multe cascade mai mici și mai mari, natură sălbatică și apa înspăimântătoare a celui mai mare lac din America. 

Emotie de toamnă, de Nichita Stănescu

A venit toamna, acopera-mi inima cu ceva,

cu umbra unui copac sau mai bine cu umbra ta.

Mă tem ca n-am să te mai vad, uneori,
ca or să-mi creasca aripi ascutite pana la nori,
ca ai să te ascunzi intr-un ochi strain,
si el o să se-nchida cu o frunza de pelin.
Si-atunci mă apropii de pietre si tac,
iau cuvintele si le-nec în mare.
Suier luna si o rasar si o prefac
intr-o dragoste mare.









































Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Descopera Moldova - Combinatul de vinuri Cricova

La multi ani, scumpă nănășică

6 Luni de Fericire