Gânduri de seară

Toamna pentru mine este anotimpul preferat. 
Îmi place ploaia de toamnă care ține zile întregi, sau cum îi zicem noi "ploaie ciobănească". 
Îmi place să stau sub plapumă și să citesc, orice, nu contează, pentru mine e mai important procesul.
Îmi place s-o ascult pe Adele în acest anotimp.
Îmi place să privesc melodrame și drame.
Îmi place să hoinăresc printre bloguri.
Îmi place când soțul îmi aduce flori de toamnă, fără ocazie.
Îmi place să hoinăresc prin calculator, în special să mă uit la poze. Și exact cu 2 ani în urmă vizitam orașul Minneapolis și un părculeț de lângă casa noastră. Devin melancolică și mie dor de acele locuri, de acele timpuri, de acei oameni.

Cantec in doi de Lucian Blaga

Si vine toamna iar'

ca dup-un psalm aminul.
Doi suntem gata să gustam
cu miere-amestecat veninul.

Doi suntem gata s-ajutam

brindusile ardorii
să infloreasca iar' în noi
si-n toamna-aceasta de apoi.

Doi suntem, când cu umbra lor

ne impresoara-n lume norii.
Ce ginduri are soarele cu noi --
Nu știm, dar suntem doi.




















Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Descopera Moldova - Combinatul de vinuri Cricova

La multi ani, scumpă nănășică

6 Luni de Fericire