Clatite cu mere

Cum toamna e anotimpul merelor ar fi pacat sa nu profitam de ele. Si cum mie imi plac doar merele golden, din celelalte soiuri fac tot timpul altceva, sau compot sau in acest caz clatite, care mi-au iesit delicioase. Reteta am gasit-o pe http://smittenkitchen.com si m-i sa parut una perfecta pentru o dimineata racoroasa de toamna tarzie. Pe cand eram in State obisnuiam sa cumpar praf pentru clatite și numai adaugam lapte sau apa. Insa aceasta reteta este una mult mai delicioasa si sanatoasa in acelasi timp si miroase dumnezeiesc, a scortisoara si a Sarbatori de Iarna care se apropie. Asa ca enjoy it.
Reteta:
2 oua, batute bine
1 1/2 cani de lapte 
2 cani de faina
1 lingurita praf de copt
1/2 lingurita de sare
1/4 cana de zahar
3 mere medii , decojite și rase 
1/2 plic de scortisoara
Ulei vegetal , pentru prajit

1 . Se amestecă ouale cu lapte intr-un castron mare .

2 . Intr-un castron mic, se amesteca faina, praful de copt, sarea și zaharul impreuna.

3 . Adaugam ingredientele uscate și amestecăm pana devine o masa omogena.

4 . Se incalzeste un strat subtire de ulei intr-o tigaie mica la foc mediu. Cu o lingura mare luam aluat si turnam in tigaie și o îndreptam un pic. Intoarcem clatitele si le lasam inca vre-o două sau trei minute .

5 . Se servesc cu miere, in cazul meu am folosit dulceata de zmeura.

Pofta mare!

















Ps. Cat am facut clatitele si am scris aceasta postare am ascultat muzica de Craciun, deoarece este iarna este anotimpul meu preferat, si abia astept sa vina sarbatorile de iarna.
Recomand

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Descopera Moldova - Combinatul de vinuri Cricova

La multi ani, scumpă nănășică

6 Luni de Fericire