O, brad frumos...

Noi am facut o traditie de a face bradul dupa ziua sotiorului meu drag, adica in noiembrie. Pentru noi sarbatorile de iarna sunt un eveniment foarte important si noi ne bucuram de fiecare data ca niste copii cand facem bradul. Bradul acesta a facut un drum foarte lung, a trecut peste oceane si mari pentru a ajunge in Moldova. L-am procurat in Chicago, apoi ne-am mutat cu el in Minnesota si iata ca a ajuns si in Moldova, cei drept din decoratii am mai pierdut in drum spre Moldova, sper sa gasesc la noi cate ceva interesant. Anul acesta a fost mai special, a fost prima data cand am pus bradul in casa noastra, si a fost o placere dubla deoarece pentru prima oara am facut bradul in Trei.
 Acuma ne-a ramas numai sa gasim cadourile perfecte pentru cei dragi.


                                                             Si craciunelul a inflorit









Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Descopera Moldova - Combinatul de vinuri Cricova

La multi ani, scumpă nănășică

6 Luni de Fericire