Baby Boy

Nu cred că sunt cuvinte pentru a exprima fericirea pe care ți-o aduce vestea că vei fi părinte. Din momentul în care vezi cele două linii pe test viața ți se schimbă radical. Începi să-ți faci planuri, să visezi  cu ochii deschiși la clipa când această minune va veni pe lume. Să ghicești ce va fi băiat sau fetiță, să cauți nume, să fii mai atentă cu sănătatea ta. Cei din jur se poartă mult mai bine și te "cocolesc", că mama are nevoie doar de emoții pozitive, să te întrebe de fiecare dată când gătesc sau manâncă ceva dacă nu vrei și tu, dacă nu ai pofte. 
Noi am visat și ne-am dorit inițial să fie fetiță, deja aveam și nume și nu ne-am gândit nicio clipă ca va fi băiat. Deja mă vedeam mămică de fetiță. 
Înainte de a merge la ecograf toți ne întrebau dacă avem emoții, ce vom face dacă va fi fetiță. Domnul însă ne-a arătat că el are alte planuri pentru noi. 
Iar în clipa când medicul ne-a spus că avem un flăcău sănătos nimic nu a mai contat. 
Ne-am bucurat până la lacrimi. 
Atunci lumea s-a oprit în loc și am simțit că anume așa trebuia să fie. Noi îl iubim mai mult decât ne puteam imagina că poți iubi pe cineva și el este rodul iubirii noastre. 
Abia așteptăm să vii pe lume îngerașul nostru.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Descopera Moldova - Combinatul de vinuri Cricova

La multi ani, scumpă nănășică

6 Luni de Fericire