9 Luni de Fericire

Azi Bogdan face 9 luni.
9 luni  si inca ma trezesc in fiecare dimineata cu gandul daca e real sau e doar un vis, si atunci cand il strang la piept realizez ca da el e cat se poate de real si e al meu.
Momentele mele preferate sunt diminetele noastre lenoase, cand eu ma trezesc doar cu citeva clipe inaintea lui si il astept sa se trezeasca sa-i zic buna dimineata puiu iar el sa-mi zambeasca cu un zambet pana la urechi. Eu nu am mai intalnit un copil care sa zambeasca atat de mult, si va zic asta nu doar ca e al meu, dar poate anume ca e al meu :)
Bogdanel ceia ce simt eu pentru tine e un sentiment care nu poate fi descris iar dragostea mea pentru tine e infinita.
Te iubesc dragul meu. La Multi ani, puisor!!!




                                                 Se vede de la cine a luat zambetul!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Descopera Moldova - Combinatul de vinuri Cricova

La multi ani, scumpă nănășică

6 Luni de Fericire