Mai mult decat Dragoste

Sa fii mama ramane pentru mine cea mai preferata ocupatie de pana acum. Dragostea pe care o primesc in fiecare zi nu se compara cu nimic ce am trait pana acum, nici un sentiment, nici un loc din lume, nici un obiect, nimic, dar absolut nimic nu m-a facut asa fericita cum sunt acum si totul datorita acestui omulet micut si galagios. Nu ma intelegeti gresit eu imi iubesc foarte mult sotul, familia, prietenii si am parte de dragoste si din partea lor, insa ceia ce simt pentru copilul meu nu se compara cu nimic, absolut cu nimic.
De unde sa stiu eu ca un copil iti aduce atatea emotii, atatea sentimente pozitive in fiecare clipa. Dar si atatea temeri si frici care nici nu aveam idee ca exista. Cand l-am vazut facand primul pas a fost cea mai mare bucurie dar in acelasi timp si frica s-a ivit ca va cadea, ca se va lovi, ca va plange. Sau cand a urcat prima data scarile, eram atat de mandra de el, dar in acelasi timp inima mi-a inghetat de frica ca nici nu m-am putut misca.
Iar timpul e cel mai mare dusman al meu, trece foarte repede si eu nu reusesc sa ma satur sa prind fiecare moment din ziua petrecuta impreuna cu buburuza mea micuta.
Nu vreau sa fiu o mama exagerat de ocrotitoare, vrreau ca copilul meu sa aiba posibilitatea si libertatea sa aleaga singur, sa faca greseli sa invete din ele si sa descopere lumea singur iar eu sa stau acolo in urma, in umbra si sa-l ajut atunci cand ma va ruga el sa intervin.





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Descopera Moldova - Combinatul de vinuri Cricova

La multi ani, scumpă nănășică

6 Luni de Fericire