Piniata si girlanda DIY

         Cum sa distrezi copii mai maricei veniti la ziua de nastere la unul de doar un anisor. Asa ca dupa multe cautari am gasit pe Pinterest cum se face piniata si m-am gandit ca ar fi o ideie buna pentru a distra copii invitati la petrecere, ca omagiatul nu a inteles nimic din tot ce s-a intamplat. Am crezut ca v-a fi o surpriza insa toti copii au stiut din start ce era, spre deosebire de maturi :) A fost o distractie pe cinste si copii sau amuzat pe masura distrugand piniata. asa ca va propun si voua sa incercati pentru petrecerea copiilor vostri si nu numai cred ca si maturii nu ar ezita sa loveasca intr-o cutie de unde cad bomboane :)
  Inspiratia am luat-o de pe acest site care o mie de idei creative DIYhttp://www.thesweetestoccasion.com/2011/06/how-to-make-a-pinata/
Iar referitor la ghirlanda m-am cam plictisit de cele din comert si am hotarat sa fac una personalizata, asa ca am ales culoile, am printat literele si spor la treaba. 
















Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Descopera Moldova - Combinatul de vinuri Cricova

La multi ani, scumpă nănășică

6 Luni de Fericire