Mini inimioare de Valentine's Day


E bine să sărbătorim iubirea în fiecare zi nu doar într-o zi anume din an, însă totuși e bine că avem o zi anume din an când ne amintim cât e de important să nu uităm să ne spunem te iubesc de fiecare dată când simți asta. Iubirea mea pentru dulciuri nu e un secret pentru cei apropiați, iar dulciurile cu o cafea bună e cea mai mare slăbiciune a mea. Din acest motiv eu pierd mult timp pe Pinterest culegând rețete de dulciuri, unle mă aventurez să le fac alte nu prea, unele mi se primesc din prima altele au nevoie de repetare pentru a ieși ceva bun. 

Azi vreau să vă prezint un desert de mini inimioare care se prepară foarte ușor și nu e nevoie de multe cunoștințe în ale gătitului pentru al prepara. Și e un desert minunat pentru sărbătoarea care se apropie.

Deci avem nevoie doar de aluat foietaj congelat sau de aluat pentru tarte de fructe care le avem la congelator sau poate în stare proaspătă, eu am ales cireșele și căpșunele, de zahăr pe care îl presurăm pe biscuiți înainte de a fi da-ți la rolă și de zahăr tos pentru ornat. Destul de simplu. Și desigur de o companie bună pentru a savura aceste delicii.

Poftă bună!!!









Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Descopera Moldova - Combinatul de vinuri Cricova

La multi ani, scumpă nănășică

6 Luni de Fericire