Carla's Dreams concert


 Ieri, mai spre seară am hotărât să facem o primblare prin parc și întâmplător am ajuns la concertul susținut de Carla's Dreams și Dara. Sincer nu prea sunt un mare fan Carla's Dream sau Dara, îmi plac doar unele piese și atât. Aseară însă am rămas plăcut surprinsă cât de tare m-ia placut chiar și acele cântece care ar fi trebui să fie cenzurate. Însă cel mai mult mi-a plăcut faptul că banii strânși de la bilete vor merge la două case de copii cu dizabilități din Hâncești. Pentru asta un mare bravo și o plecăciune celor care nu sunt indiferenți, organizatorilor concertului și desigur artiștilor care participă la astfel de concerte. E bine că lumea de la noi se mai gândește și la cei care sunt mai triști decât noi. Și chiar 90 de lei nu înseamnă pentru noi mai nimic, strânși grămadă pentru acei copii vor însemna mult mai mult. 
Concertul a fost spectaculos numai că foarte scurt mi-aș fi dorit să dureze mai mult. Și ideea cu lampioanele a fost frumos în special în ritmul cântecului Născut în Moldova. Cântecul acesta l-am auzit pentru prima oară când nu eram acasă și duceam dorul de țară, așa că asupra mea are un efect aparte. 


 P.S pozele sunt nu chiar de cea mai bună calitate, sunt făcute cu phone-ul.










Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Descopera Moldova - Combinatul de vinuri Cricova

La multi ani, scumpă nănășică

6 Luni de Fericire