Bradutul pentru iubitorii de lectura

Ideea cu bradutii din cartii sau din paginile unor carti am pastrat-o in cap inca din anul trecut. Atunci cand am descoperit-o era deja prea tarziu si Anul Nou deja trecuse, asa ca mi-am zis ca anul viitor numaidecat am s-o realizez. Asa ca din multele proiecte vazute pe net am ales-o anume pe aceasta deoarece mi s-a parut simpla de realizat si nu necesita multe materiale, iar atunci cand ai un copil in casa care iti cere toata atentia vrei ca lucrurile sa fie facute rapid si nu prea complicate.
La realizarea proiectului am avut nevoie de un ajutor, si l-am gasit in persoana lui Bogdy :):) ^_^
Probabil fiecare din noi are in biblioteca o carte care nu am citit-o niciodata, sau am citi-o si nu ne-a placut pai iata anume acea carte o puteti folosi la realizarea acestui bradut super dragut.










Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Descopera Moldova - Combinatul de vinuri Cricova

La multi ani, scumpă nănășică

6 Luni de Fericire