Vin sarbatorile, vin ...

      Luna decembrie este cea mai frumoasa luna din an pentru familia noastra, noi asteptam tot anul sa vina cat mai repede perioada sarbatorilor de iarna, sa impodobim bradul, sa decoram casa de Anul Nou si de Craciun, sa stam la geam si sa admiram cum ninge afara, sa ne dam cu saniuta (in acest an se pare ca nu ne vom bucura de zapada). Insa de 2 ani incoace cel mai mult imi place sa ma uit la Bogdan cum se agita cand aducem bradul in casa, cum se bucura cand punem jucariile si luminitele pe brad, cum se minuneaza si ochisorii ii clipesc cand aprindem luminitele si zice "vauuu" asta inseamna ca nimic mai frumos nu exista. Anul asta noi cu Bogdan am inceput sa decoram casa impreuna, cu jucarii facute de noi. Am cutreierat tot Pinteresul si am gasit o mie si una de idei si ne-am apucat de lucru, pe unde s-a primit mai bine pe unde mai rau, dar acesta e doar inceputul la anul viitor vom avea mai multa experienta si vom face mai bine.
Pana la Anul Nou va vom prezenta in fiecare zi cate un proiect pe care l-am facut impreuna (sau mai mult mama).
Vom incepe cu fulgusori, anul asta noua ne lipsesc foarte mult si noi am hotarat sa ii punem afara poate aduc fulgusori adevarati.

Tot de ce aveti nevoie sunt doar niste betisoare, vopsea spray si cleme. Spor la munca.

                                          
                                          
                                          










Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Descopera Moldova - Combinatul de vinuri Cricova

La multi ani, scumpă nănășică

6 Luni de Fericire