Hornul pentru Mos Craciun

Acesta este un proiect care a implicat toata familia la crearea lui. Tata a facut cea mai mare parte din el, noi cu Bogdan ne-am uitat si am facut poze, multe poze si am ajutat si noi un pic. Initial mi s-a parut un proiect foarte greu de realizat, insa nu a fost chiar asa, tot de ce am avut nevoie au fost cutiile, hartia, clei si multa rabdare. Acum deja de doi ani acest horn nu numai ca infrumuseteaza salonul nostru de sarbatori, ci este si modul prin care Mos Craciun intra sa ne lase cadourile bine meritate :) 
Dintotdeauna mi-a placut ideea cu ciorapii agatati deasupra semineului si asa cum noi nu avem posibilitatea sa avem un semineu adevarat am ales ideea cu semineul improvizat. Copiilor, si nu numai le-a placut foarte mult ideea. Asa ca va doresc spor la munca si cadouri frumoase de la Mosu'












Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Descopera Moldova - Combinatul de vinuri Cricova

La multi ani, scumpă nănășică

6 Luni de Fericire