Lecturi placute

La sfarsit de an fiecare din noi trage linii, face totaluri, ne amintim de ceea ce a fost bine sau rau, de succese, reusite, scopuri pe care le-am realizat sau pe care ne-am propus sa le realizam dar dintr-un motiv sau altul nu am reusit si ne promitem ca anul viitor numaidecat o sa o facem. 

Eu mi-am propus ca in anul care e pe sfarsite sa citesc mai mult si anume din clasici, nu prea mi-a reusit, deoarece cred ca clasicii merita o anumita stare pentru a fi cititi, o stare de concentrare, de liniste. Si atunci cand ai un copil mic care are nevoie de toata atentia si energia ta nu prea mi-a reusit sa ma concentrez pe clasici si am citit ceva mai simplu, ceva care sa ma linisteasca inainte de somn, sau in timpul somnului lui Bogdan, cei drept insa, Pe aripi de vant m-a marcat atat de tare ca nu am putut dormi vreo doua nopti si ma invatat multe. 
deci iata lista mea de lecturi din 2015:
  1. Margaret Michell - Pe aripi de vant
  2. Nicolae Dabija - Tema pentru acasa
  3. Elizabeth Gilbert - Mananca, roaga-te, iubeste
  4. Haruki Murakami - Padurea norvegiana
  5. Markus Zusak - Hotul de carti
  6. Jane Austen - Mandrie si prejudecata
  7. J.D Salinger - De veghe in lanul de secara
  8. Mihai Drumes - Invitatie la vals
  9. Aureliu Busuioc - Pactizand cu diavolul
  10. Marc Levy - In alta viata
  11. Marc Levy - Hotul de umbre
  12. Marc Levy - Si daca e adevarat
  13. Marc Levy - Te voi revedea
  14. Jonh Green - Cautand-o pe Alaska
  15. Jane Costello - Aproape casatoriti
Pentru anul viitor am o lista si mai lunga care isi asteapta randul, si mai am unlee carti pe care le-am tot inceput si amanat si pe care sper sa le duc la capat. Voua dragilor va doresc lectura placuta si carti cat mai captivante si pline de invataminte.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Descopera Moldova - Combinatul de vinuri Cricova

La multi ani, scumpă nănășică

6 Luni de Fericire